zaterdag 19 januari 2013

DE VLINDER

Ik ben een verrukkeleuke vlinder.
Mijn leven is perfect.
Houd wel veel van de smullie echt,
Die uit de bloemen lekt.

Ik ben een vlijtuige vlinder;
Vlieger wervelend in het rrrrond.
Met motief en voor effect,
Gooi HET niet op de grond.

Ik ben een geilheilige vlinder +
Geniet vol van die daad:
Fladder vleugelend in paringsdans,,
Waarna ik haar in zweetvlucht verlaat.

Ik ben een vroleuke vlindert,
Speel graag met mijn kind.
Dol dan met die gekke rrrups(in)_
Die zich toch zo opwindt.

Ik ben een ruistuige vlinder...
Zonaanbiddend uuuuuurenlang.
Soms blijf ik strak te lang plakken,
Geplet tegen het behang (met vlindermotief).

Ik ben een vrije vlinder*
Dit was mijn leven, één dag.
Hopend vol vertrouwen ..... ,
Dak morgen weer vlinderen mag!

*bij wijze van spreken